.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حماسه ای بیاد ماندنی با حضوری حداکثری

مردم غیرتمند ما با حضوری پرشکوه در انتخابات 22 خرداد حماسه ای بیاد ماندنی را خلق خواهند کرد .
یوسف بارانی از فعالین ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد در ساری افزود : امروز مردم ایران دارای فهم و شعوری هستند که به هیچ عنوان قابل مقایسه با مردم دیگر کشورها نیست .
وی ادامه داد : بدون شک مردم ولایت مدار کشور ما تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی در دفاع از نظام مقدس اسلامی و آرمان های ارزشمندش هرگز کوتاهی نخواهند کرد . بارانی که در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز مسئول ستاد ورزشکاران و خبرنگاران دکتر احمدی نژاد در مازندران بود افزود : با توجه به معیارهایی که مقام معظم رهبری در ادامه فرمایشات و رهنمود های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیان فرمودند ،انتخاب اصلح ما وهمه ولایت مداران آقای احمدی نژاد است و انتخاب ایشان را به عنوان رئیس جمهور احساس تکلیف شرعی می دانیم .
بارانی با بیان اینکه احمدی نژاد در طول 4سال گذشته ثابت کرد که پیرو ولایت و رهرو شهداست اظهار داشت :استقبال های مردمی و میلیونی مردم شهرهای مختلف از دکتر احمدی نژاد گویای رویکرد فوق العاده مردم شریف ماست به عدالت خواهی و بیانگر این است که دکتر احمدی نژاد اکثریت قابل توجه آرا حضور حد اکثری مردم شریف ایران را بسوی خود جذب کرده است .
این فعال سیاسی در پایان تاکید کرد :حامیان احمدی نژاد جز به رضایت ولایت نمی اندیشند و در پیروی از فرمان معظم له سر از پا نمی شناسند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.